Přečtěte si nejčastější dotazy k produktu Pinya Dent

Technickou podporu získávají zákazníci k produktu Pinya Dent zcela zdarma.
V případě jakýchkoliv dotazů či reklamací nás kontaktujte na telefonním čísle: +420 728 504 849 případně v následujícím kontaktním formuláři.

Pinya Dent je komplexní CRM systém určený pro stomatologické ordinace. Vytvoří vám přehlednou databázi pacientů, postará se o rezervace i veškerou agendu vyúčtování na zdravotní pojišťovny. Více zde

Pinya Dent je určen všem stomatologickým ordinacím, usnadní práci jak menším ordinacím tak i velkým organizacím s mnoha ordinacemi ve více lokalitách.

Nepotřebujete. PInya Dent poskytujeme v moderním cloudovém prostředí, tudíž veškerá architektura je na našich serverech a pro vás dostupná odkudkoliv. Pokud ale budete trvat na serveru ve vlastní infrastruktuře, je možné systém nainstalovat i přímo u vás.

Není. Licence softwaru Pinya Dent nejsou nijak limitovány počtem uživatelů, kteří s ním budou pracovat.

Nasazení samotného systému proběhne během 24 hodin, následně vám naimportujeme stávající data a systém je plně připraven k použití.

Ano, Pinya Dent podporuje systémy všech zdravotních pojišťoven, pro které také generuje k-dávky v potřebném formátu.

Ano, díky cloudové infrastruktuře je možné se v případě potřeby přihlásit do systému i pomocí mobilního telefonu nebo tabletu. Následně uvidíte všechna data jako na běžném počítači.

Ano, v ceně licence je i základní zaškolení personálu, který má následně k dispozici i technickou podporu.

Aktualizace v cloudu probíhají zcela automaticky a bezplatně.

Pro běh systému vám postačí jakýkoliv stolní počítač nebo notebook, který je připojen k internetu. Pinya Dent neklade na systém vyšší nároky, než je běžné prohlížení internetu.

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Kontaktujte nás zde!

Vyplňte pole formuláře odpovídajícími údaji ve správném formátu.